Monday 16 May 2016

RESULT UPU KU

Seperti yang kita tahu harini result upu dah keluar.yeayyy yeayyy tepuk tgn..lol.klu yg dpt univ yang korang nk aku ucapkan tahniah,kpd yg x dpt tu x pe istikarah baik2 ...lps tu yg x dpt apa2 tawaran tu ,jangan sedih cuba buat rayuan in sha allah boleh smbung bljr.Its up to you know.ok dh pnjg aku duk berleter ni skung ni aku akn post kn result upu aku yg x sberapa.ahahahahaha... :')....(drum roll in bg)
nahhhhhhh tudiaaaaa resultnya.....walaupun terkejut at first sbb x expect pon.RIP.tp redho jlh ini ktentuan tuhan dn mungkin ini yang terbaik untuk aku.hehehe..PASUM HERE I COME.BTW i got kk11 as my kolej kediaman sme org dpt sme ke???..btw lps ni kne struggle hard to get 4 flat in order to put my self in the MBBS programme in UM....Lps ni sy akn update bnyk lgi tntg PASUM ..wait for it..btw budk hayat daftar 28/5 ni so my life is a little bic hectic right now dgn segala persiapan....Doakan yang terbaik untk aku...huhuhu😁😁😁😁😁😁☺☺☺☺😊😊😊😊.
-AFIF PASUM 16/17 :')
KEEP ON SUPPORTING ME :D..btw korang dpt kat mne share lh skit ahaahahah.lol.klu yg pasumnian mcm sy kije jumpe di pasum lh ye huhuhu .




No comments:

Post a Comment