Wednesday 11 May 2016

RESULT JPA- MARA

Hari ni 11/5 terasa macam nak update blog je sebab dah lama sgt duk menyepi sbb sibuk dgn urusan itu dan ini untuk masuk universiti kan...So bdasarkan tjuk di atas ...Aku nk bgithu result interview SAC hrtu je .lmao..Aku dengan gigihnya pada pukul 5:05 around that time lah cuba untuk bkk portal jpa tuh tp kerana internet yang slow amat membantutkan aku dan seterusnya menambahkan debaran..Selepas tu  keluarlah resultnya haaaaaahhhhhh..HERE COMES THE RESULT

sobsobs ...emmm Tak Berjaya...x pe lah ...Aku fikir mungkin ad lagi tu rezeki di mana2.Aku ucapkan tahniah kpd yg dpt jpa mara nih korang mmg hebat ...Nmpaknye mmg jodohku untuk unisza kot ahahaha..Kecewa tu mmg adalah sikit dh bukn rezeki kn nk buat mcm mne.Just have to gather your strength and held your dreams high.....
ps:sad violin in background...LOL..Adiosss ..

10 comments:

  1. Tkpe laa, peluang byk lgi yg lain. Tnggu la upu nanti hrp2 dpt Unisza/UM :) cheers

    ReplyDelete
    Replies
    1. thnk ling ling... 😀😀😀😀😀😢😢😢

      Delete
  2. Takpelah, rezeki bukan kat situ la maknanya. Good luck for your upu result! 😚

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok thnks for cheering me up 😊😊😊.Goodluck for you too..

      Delete
  3. Takpelah, rezeki bukan kat situ la maknanya. Good luck for your upu result! 😚

    ReplyDelete
  4. Ade hikmah..buat rayuan tak?

    ReplyDelete
  5. Ade hikmah..buat rayuan tak?

    ReplyDelete
  6. Salam. Saya nak mintak sedikit pendapat. Baiklah saya pelajar lepas SPM2017 dan memperoleh keputusan 9A+ 1A- 1B+ dan B+ adalah subjek Matematik Tambahan. Jadi sekarang ni saya boleh mohon utk program JPA 9A+ tetapi saya berhasrat untuk memohon program MARA YTP (IB/A-LEVEL) tetapi saya sangkut dekat kelayakan Matematik Tambahan..Jika saya memohon MARA adakah saya akan ditolak serta-merta kerana tak memenuhi kelayakan tanpa dipertimbangkan dulu? Bantu saya... Terima kasih :)

    ReplyDelete